Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2010

Ένα δύο - εν δυο.

Διαβάζω: ΄Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής πρέπει να περιλαμβάνει 4 μέρη: 
  προθέρμανση: προετοιμάζει το σώμα για τις επιβαρύνσεις που θα δεχτεί το καρδιαγγειακό και το μυοσκελετικό σύστημα, ώστε να αποφευχθούν προβλήματα από την απότομη έναρξη των πιο έντονων ασκήσεων και για να υπάρξουν τα αναμενόμενα οφέλη.
 αερόβια άσκηση: στοχεύει στον έλεγχο του σωματικού βάρους, στην καλύτερη λειτουργία του καρδιαγγειακού και αναπνευστικού συστήματος, αλλά και στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης.
 μυϊκή ενδυνάμωση: προσφέρει τόνωση των μυών, υποστήριξη των αρθρώσεων (άρα και αποφυγή των τραυματισμών), ενίσχυση του βασικού μεταβολισμού και αυξημένη απόδοση στις καθημερινές σωματικές δραστηριότητες.

αποθεραπεία και διατάσεις: έχουν τεράστια σημασία για τους μυς, που διατηρούν έτσι την ελαστικότητά τους, ώστε να υπάρχει καλύτερη κινητικότητα και να αποφεύγονται τα πιασίματα και οι τραυματισμοί.

Αποφασίζοντας να επιλέξω το χειροκίνητο twin lever corker για τους φελλούς των φιαλών μου, μπήκα παράλληλα και στην περιπέτεια της fitness society. Άραγε, είχαν δίκιο στο κατάστημα που, βλέποντάς με, πρότειναν επίμονα το ξεκούραστο επιδαπέδιο μοντέλο; Θα δούμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου