Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Καιρός για δημιουργία.

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο της αυθόρμητης διάθεσης για δημιουργία είναι η θετική διάθεση για ζωή που τη συνοδεύει. Δηλαδή, πάει λίγος καιρός που έχω κέφια για καινούριες μικροασχολίες κι αυτές με τη σειρά τους ενισχύουν τα κέφια μου.

Από πέρυσι ξεκίνησα τα ψαρέματα μου. Φέτος συνέχισα με μία γενναία αλλαγή διατροφής. Πέρασα, το φθινόπωρο, στον τρύγο και την οινοποίηση. Συνεχίζω με παρασκευή σαπουνιών. Κι ακολουθεί η κατασκευή κεριών από κηρήθρα.  Ήδη, ο οραματιστής μέσα μου προγραμματίζει τυροκόμηση και κάτι μικρό-μικρό ακόμη. Πού θα πάει αυτό; Πουθενά, ή κάπου; Θα δούμε.

Ο υπομονετικός αναγνώστης - φίλος - συμμέτοχος  θα μπορέσει να το γνωρίζει σύντομα, μαζί με όλη την πορεία αυτών και άλλων δραστηριοτήτων μου. Ελπίδα μου και κίνητρο του semipublicface είναι να μεταδίδεται η διάθεση και το κέφι από τον καθένα σε όλους μας.

 Λες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου